Якщо Ви продаєте або купуєте житло

У випадку продажу або купівлі житлового приміщення абоненту необхідно звернутися в службу збуту КП «Бердянськводоканал» БМР, пр-т Східний (Пролетарський), 97, кабінет №18, отримати довідку про відсутність заборгованості з оплати за спожиті послуги та повідомити про всі зміни.

Якщо в квартирі (приватному будинку) ніхто не мешкає

Ви маєте право не платити за споживання води, якщо опломбуєте корінний вентиль на час відсутності. Для опломбування необхідно звернутися до кабінету №18 КП «Бердянськводоканал» БМР, пр-т Східний (Пролетарський), 97, з наступними документами:
     - заяву на опломбування (пишеться на місці);
     - довідка з місця реєстрації (або домова книга);
     - довідка з місця фактичного проживання, де будуть жити зареєстровані громадяни.

У разі тимчасової відсутності одного з мешканців

Ви маєте право не платити за відсутнього мешканця, який зареєстрований на житлоплощі. Для цього необхідно оформити «бронь» у кабінеті №18 КП «Бердянськводоканал» БМР, пр-т Східний (Пролетарський), 97. «Бронь» оформляється на квартал, півроку, рік або більше – в залежності від місця фактичного проживання. При собі потрібно мати:
     - заяву на оформлення броні (пишеться на місці);
     - довідку з місця реєстрації (або домова книга);
     - документ з місця тимчасового проживання (роботи, навчання, лікування, проходження військової служби, з місць позбавлення волі тощо).

Що робити в разі аварійної ситуації?

У разі виникнення аварійних ситуацій слід звертатися в аварійно-диспетчерську службу КП «Бердянськводоканал» БМР і повідомити диспетчеру про аварію, вказавши адресу аварії і свої контактні дані.

Цілодобово: 3-45-00 або +38 (050) 45-65-767

Що потрібно для відкриття (переоформлення) особового рахунку?

Відкрити (переоформити) особовий рахунок можна в кабінеті №18 КП «Бердянськводоканал» БМР, пр-т Східний (Пролетарський), 97, де Ви зможете написати заяву і укласти договір. Для цього потрібні документи, згідно із списком для укладення договору.