Якщо Ви продаєте або купуєте житло

У випадку продажу або купівлі житлового приміщення абоненту необхідно звернутися в службу збуту КП «Бердянськводоканал» БМР, пр-т Східний (Пролетарський), 97, кабінет №18, отримати довідку про відсутність заборгованості з оплати за спожиті послуги та повідомити про всі зміни.

Якщо в квартирі (приватному будинку) ніхто не мешкає

Ви маєте право не платити за споживання води, якщо опломбуєте корінний вентиль на час відсутності. Для опломбування необхідно звернутися до кабінету №18 КП «Бердянськводоканал» БМР, пр-т Східний (Пролетарський), 97, з наступними документами:

  • заяву на опломбування (пишеться на місці);
  • довідка з місця реєстрації (або домова книга);
  • довідка з місця фактичного проживання, де будуть жити зареєстровані громадяни.
У разі тимчасової відсутності одного з мешканців

Ви маєте право не платити за відсутнього мешканця, який зареєстрований на житлоплощі. Для цього необхідно оформити «бронь» у кабінеті №18 КП «Бердянськводоканал» БМР, пр-т Східний (Пролетарський), 97. «Бронь» оформляється на квартал, півроку, рік або більше – в залежності від місця фактичного проживання. При собі потрібно мати:

  • заяву на оформлення броні (пишеться на місці);
  • довідку з місця реєстрації (або домова книга);
  • документ з місця тимчасового проживання (роботи, навчання, лікування, проходження військової служби, з місць позбавлення волі тощо).
Що робити в разі аварійної ситуації?

У разі виникнення аварійних ситуацій слід звертатися в аварійно-диспетчерську службу КП «Бердянськводоканал» БМР і повідомити диспетчеру про аварію, вказавши адресу аварії і свої контактні дані.

Цілодобово: 3-45-00 або +38 (050) 45-65-767

Що потрібно для відкриття (переоформлення) особового рахунку?

Відкрити (переоформити) особовий рахунок можна в кабінеті №18 КП «Бердянськводоканал» БМР, пр-т Східний (Пролетарський), 97, де Ви зможете написати заяву і укласти договір. Для цього потрібні документи, згідно із списком для укладення договору.

Де можна переглянути показники якості води?

Основні показники якості води, яка подається в водопровідні мережі міста Бердянськ можна переглянути на нашому сайті у відповідному розділі. Дані оновлюються на сайті один раз на тиждень.
Переглянути результати хім.аналізу води >

Як передати показання лічильника(ів) води?

Самостійно передати показання лічильника(ів) води можна одним із наступних способів:

1) на сайті в особистому кабінеті
(після реєстрації на сайті)

2) через Інтернет-приймальню сайту

3) за телефонами:
3-43-00, 3-51-95 цілодобово
3-63-29, 3-40-54 у робочий час (Пн-Чт з 7:30 до 16:30, Пт з 7:30 до 15:30, перерва з 11:30 до 12:20)

4) На електронну пошту:
voda.brd@ukr.net

При передачі показань необхідно вказати особовий рахунок, адресу, ПІБ та поточні показання лічильників води. Детальна інформація >

Хто встановлює тарифи на послуги водопостачання та водовідведення?

Тарифи на послуги водопостачання та водовідведення для всіх категорій абонентів КП «Бердянськводоканал» БМР встановлені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг.
Дивитись чинні тарифи >

Як часто передавати показання лічильників води?

З метою безпомилкового обліку обсягів спожитої води КП «Бердянськводоканал» БМР рекомендує абонентам самостійно передавати показання лічильників води, щомісяця до 25 числа.
Детальніше >

Як отримати довідку про відсутність заборгованості?

Для отримання письмової довідки про відсутність заборгованості з послуг водопостачання та водовідведення необхідно особисто звернутися в Сервісний центр підприємства (каб. №18).

Примітка:
Абонентам, у яких встановлено водомір, перед отриманням довідки необхідно викликати контролера для зняття показань лічильників води і перевірки цілісності опломбування. За довідками звертатися за телефонами:
3-63-29, 3-40-54