Якщо Ви продаєте або купуєте житло

У випадку продажу або купівлі житлового приміщення абоненту необхідно звернутися в Сервісний центр КП «Бердянськводоканал» БМР, пр-т Східний (Пролетарський), 97, кабінет №18, отримати довідку про відсутність заборгованості з оплати за спожиті послуги та повідомити про всі зміни.

Якщо в квартирі (приватному будинку) ніхто не мешкає

Ви маєте право не платити за споживання води, якщо опломбуєте корінний вентиль на час відсутності. Для опломбування необхідно звернутися до кабінету №18 КП «Бердянськводоканал» БМР, пр-т Східний (Пролетарський), 97, з наступними документами:

  • заяву на опломбування (пишеться на місці);
  • довідка з місця реєстрації (або домова книга);
  • довідка з місця фактичного проживання, де будуть жити зареєстровані громадяни.
У разі тимчасової відсутності одного з мешканців

Ви маєте право не платити за відсутнього мешканця, який зареєстрований на житлоплощі. Для цього необхідно оформити «бронь» у кабінеті №18 КП «Бердянськводоканал» БМР, пр-т Східний (Пролетарський), 97. «Бронь» оформляється на квартал, півроку, рік або більше – в залежності від місця фактичного проживання. При собі потрібно мати:

  • заяву на оформлення броні (пишеться на місці);
  • довідку з місця реєстрації (або домова книга);
  • документ з місця тимчасового проживання (роботи, навчання, лікування, проходження військової служби, з місць позбавлення волі тощо).
Що робити в разі аварійної ситуації?

У разі виникнення аварійних ситуацій слід звертатися в аварійно-диспетчерську службу КП «Бердянськводоканал» БМР і повідомити диспетчеру про аварію, вказавши адресу аварії і свої контактні дані.

Цілодобово: 3-45-00 або +38 (050) 45-65-767

Що потрібно для відкриття (переоформлення) особового рахунку?

Відкрити (переоформити) особовий рахунок можна в кабінеті №18 КП «Бердянськводоканал» БМР, пр-т Східний (Пролетарський), 97, де Ви зможете написати заяву і укласти договір. Для цього потрібні документи, згідно із списком для укладення договору.

Де можна переглянути показники якості води?

Основні показники якості води, яка подається в водопровідні мережі міста Бердянськ можна переглянути на нашому сайті у відповідному розділі. Дані оновлюються на сайті один раз на тиждень.

Переглянути результати хім.аналізу води >

Як передати показання лічильника(ів) води?

Самостійно передати показання лічильника(ів) води можна одним із наступних способів:

1) на сайті в особистому кабінеті
(після реєстрації на сайті)

2) через Інтернет-приймальню сайту

3) за телефонами:
3-43-00, 3-51-95 цілодобово
3-63-29, 3-40-54 у робочий час (Пн-Чт з 7:30 до 16:30, Пт з 7:30 до 15:30, перерва з 11:30 до 12:20)

4) На електронну пошту:
voda.brd@ukr.net

При передачі показань необхідно вказати особовий рахунок, адресу, ПІБ та поточні показання лічильників води. Детальна інформація >

Хто встановлює тарифи на послуги водопостачання та водовідведення?

Тарифи на послуги водопостачання та водовідведення для всіх категорій абонентів КП «Бердянськводоканал» БМР встановлені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг.

Дивитись чинні тарифи >

Як часто передавати показання лічильників води?

З метою безпомилкового обліку обсягів спожитої води КП «Бердянськводоканал» БМР рекомендує абонентам самостійно передавати показання лічильників води, щомісяця до 25 числа.

Детальніше >

Як отримати довідку про відсутність заборгованості?

Для отримання письмової довідки про відсутність заборгованості з послуг водопостачання та водовідведення необхідно особисто звернутися в Сервісний центр підприємства (каб. №18).

Примітка:
Абонентам, у яких встановлено водомір, перед отриманням довідки необхідно викликати контролера для зняття показань лічильників води і перевірки цілісності опломбування. За довідками звертатися за телефонами:
3-63-29, 3-40-54

Якщо вважаєте, що в розрахунках суми до оплати є помилка

Якщо впевнені, що в квитанції вказана невірна сума до оплати. Наприклад, нарахована на більший або менший обсяг спожитої води, ніж по факту. Рекомендуємо зробити наступне:

  1. викликати контролера для складання акта на фактичні показання лічильників за тел.: 3-63-29, 3-40-54
  2. з актом на фактичні показання звернутися в Сервісний центр КП «Бердянськводоканал» БМР (пр-т Східний, 97, кабінет №18). З собою потрібно взяти паспорт і квитанцію. При виявленні помилки в нарахуванні Вам буде зроблений перерахунок.
Якщо ваша сплата за минулий місяць не відображена у квитанції

Найчастіше таке відбувається, якщо при здійсненні оплати за послуги ви в примітці не вказали призначення платежу (свою адресу або особовий рахунок). Оплата на особові рахунки розноситься з електронних реєстрів банків. У підсумку ця сума на розрахунковий рахунок підприємства можливо і надходить, але через нестачу інформації ми не можемо віднести її на відповідний особовий рахунок.

Для того, щоб  зробили запис про платіж в базі підприємства по особовому рахунку Вам потрібно звернутися у відділення банку, в якому Ви здійснювали оплату, щоб працівники банку включили Вас в електронний реєстр платежів.

Ця ситуація неприємна, доставляє додатковий клопіт Вам, співробітникам банку і підприємства. Тому переконливо просимо Вас завжди вказувати в призначенні платежу особовий рахунок і правильну адресу при здійсненні платежу.

Що потрібно вказувати в полі «Сума останнього платежу» при реєстрації?

Зазначення суми останнього платежу є вимушеним заходом у процедурі реєстрації в особистому кабінеті, але іноді у користувачів сайту через це виникають труднощі.

В поле «Останній платіж» потрібно ввести суму останньої оплати (без «грн»), зробленої вами особисто. Нарахування по субсидії таким платежем не вважаються.

Якщо не пам’ятаєте суму останнього платежа

Якщо не пам'ятаєте суму останнього платежу і тому не можете зареєструватися на сайті, рекомендуємо зробити наступне:

  • Особисто звернутися до Сервісного центру підприємства (пр-т Східний 97, кабінет №18) з квитанцією і паспортом. Там ви маєте можливість уточнити суму останньої оплати за вашим особовим рахунком. Зверніть увагу, що із собою потрібно мати паспорт з реєстрацією по запитуваній адресі.
  • АБО зробіть платіж за вашим особовим рахунком на будь-яку суму (від 1 грн) будь-яким зручним для вас способом (рекомендуємо через касу КП «Бердянськводоканал» БГС або в «Бердянскзв'язоксервіс»). Протягом трьох-п'яти робочих днів інформація про оплату буде занесена в базу підприємства і на сайт. Після цього ви зможете зареєструватися в особистому кабінеті, вказавши суму цього платежу.
Що таке періодична повірка засобів вимірювальної техніки (водомірів)?

Періодична повірка засобів вимірювальної техніки – це повірка, що проводиться протягом періоду експлуатації засобів вимірювальної техніки через встановлений проміжок часу (міжповірочний інтервал).

З детальною інформацією щодо періодичної повірки лічильників води, міжповірочного інтервалу, процедури проведення та вартості ви можете ознайомитися у відповідному розділі нашого сайту.

Детальніше о періодичній повірці >