У випадку продажу або купівлі житлового приміщення абоненту необхідно звернутися в Сервісний центр КП «Бердянськводоканал» БМР, пр-т Східний (Пролетарський), 97, кабінет №18, отримати довідку про відсутність заборгованості з оплати за спожиті послуги та повідомити про всі зміни.
Ви маєте право не платити за споживання води, якщо опломбуєте корінний вентиль на час відсутності. Для опломбування необхідно звернутися до кабінету №18 КП «Бердянськводоканал» БМР, пр-т Східний (Пролетарський), 97, з наступними документами:
- заяву на опломбування (пишеться на місці);
- довідка з місця реєстрації (або домова книга);
- довідка з місця фактичного проживання, де будуть жити зареєстровані громадяни.
Ви маєте право не платити за відсутнього мешканця, який зареєстрований на житлоплощі. Для цього необхідно оформити «бронь» у кабінеті №18 КП «Бердянськводоканал» БМР, пр-т Східний (Пролетарський), 97. «Бронь» оформляється на квартал, півроку, рік або більше – в залежності від місця фактичного проживання. При собі потрібно мати:
- заяву на оформлення броні (пишеться на місці);
- довідку з місця реєстрації (або домова книга);
- документ з місця тимчасового проживання (роботи, навчання, лікування, проходження військової служби, з місць позбавлення волі тощо).
У разі виникнення аварійних ситуацій слід звертатися в аварійно-диспетчерську службу КП «Бердянськводоканал» БМР і повідомити диспетчеру про аварію, вказавши адресу аварії і свої контактні дані.
Цілодобово: 3-45-00 або +38 (050) 45 65 767
Відкрити (переоформити) особовий рахунок можна в кабінеті №18 КП «Бердянськводоканал» БМР, пр-т Східний (Пролетарський), 97, де Ви зможете написати заяву і укласти договір. Для цього потрібні документи, згідно із списком для укладення договору.
Основні показники якості води, яка подається в водопровідні мережі міста Бердянськ можна переглянути на нашому сайті у відповідному розділі.
Самостійно передати показання лічильника(ів) води можна одним із наступних способів:
- За телефонами:
+38 (093) 17-00-102, 6-02-70 (цілодобово)
3-63-29 у робочий час (Пн–Чт з 7-30 до 16-30, Пт з 7-30 до 15-30, перерва з 11-30 до 12-18)або SMS-повідомлення на номер +38 (093) 17-70-102
- В особистому кабінеті сайту (після реєстрації на сайті)
- Через чат-бот в Telegram
- Через чат-бот в Viber
Тарифи на послуги водопостачання та водовідведення для всіх категорій абонентів КП «Бердянськводоканал» БМР встановлені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг.
Для нарахування за фактично спожиті послуги, необхідно щомісячно передавати показання лічильників води будь-яким зручним способом. З квітня 2020 року показання приймаються лише з 15 до 30(31) число місяця.
Для отримання письмової довідки про відсутність заборгованості з послуг водопостачання та водовідведення необхідно особисто звернутися в Сервісний центр підприємства (каб. №18).
- Примітка:
- Абонентам, у яких встановлено водомір, перед отриманням довідки необхідно викликати контролера для зняття показань лічильників води і перевірки цілісності опломбування. За довідками звертатися за телефонами: 3-40-54
Якщо впевнені, що в квитанції вказана невірна сума до оплати. Наприклад, нарахована на більший або менший обсяг спожитої води, ніж по факту. Рекомендуємо зробити наступне:
- Викликати контролера для складання акта на фактичні показання лічильників за тел.: 3-40-54
- З актом на фактичні показання звернутися в Сервісний центр КП «Бердянськводоканал» БМР (пр-т Східний, 97, кабінет №18). З собою потрібно взяти паспорт і квитанцію. При виявленні помилки в нарахуванні Вам буде зроблений перерахунок.
Найчастіше таке відбувається, якщо при здійсненні оплати за послуги ви в примітці не вказали призначення платежу (свою адресу або особовий рахунок). Оплата на особові рахунки розноситься з електронних реєстрів банків. У підсумку ця сума на розрахунковий рахунок підприємства можливо і надходить, але через нестачу інформації ми не можемо віднести її на відповідний особовий рахунок.
Для того, щоб зробили запис про платіж в базі підприємства по особовому рахунку Вам потрібно звернутися у відділення банку, в якому Ви здійснювали оплату, щоб працівники банку включили Вас в електронний реєстр платежів.
Ця ситуація неприємна, доставляє додатковий клопіт Вам, співробітникам банку і підприємства. Тому переконливо просимо Вас завжди вказувати в призначенні платежу особовий рахунок і правильну адресу при здійсненні платежу.
Зазначення суми останнього платежу є вимушеним заходом у процедурі реєстрації в особистому кабінеті, але іноді у користувачів сайту через це виникають труднощі.
В поле «Останній платіж» потрібно ввести суму останньої оплати (без «грн»), зробленої вами особисто.
Якщо не пам'ятаєте суму останнього платежу і тому не можете зареєструватися на сайті, рекомендуємо зробити наступне:
- Особисто звернутися до Сервісного центру підприємства (пр-т Східний 97, кабінет №18) з квитанцією і паспортом. Там ви маєте можливість уточнити суму останньої оплати за вашим особовим рахунком. Зверніть увагу, що із собою потрібно мати паспорт з реєстрацією по запитуваній адресі.
- АБО зробіть платіж за вашим особовим рахунком на будь-яку суму (від 1 грн) будь-яким зручним для вас способом (рекомендуємо через касу КП «Бердянськводоканал» БГС або в «Бердянскзв'язоксервіс»). Протягом трьох-п'яти робочих днів інформація про оплату буде занесена в базу підприємства і на сайт. Після цього ви зможете зареєструватися в особистому кабінеті, вказавши суму цього платежу.
Періодична повірка засобів вимірювальної техніки – це повірка, що проводиться протягом періоду експлуатації засобів вимірювальної техніки через встановлений проміжок часу (міжповірочний інтервал).
З детальною інформацією щодо періодичної повірки лічильників води, міжповірочного інтервалу, процедури проведення та вартості ви можете ознайомитися у відповідному розділі нашого сайту.