Останнім часом впав рівень платежів абонентів КП «Бердянськводоканал» БМР.

Останнім часом впав рівень платежів абонентів КП «Бердянськводоканал» БМР.
 Директор КП «Бердянськводоканал» наголосив, що впродовж місяця проводилась робота з боржниками, юристами була направлена велика кількість заяв на отримання судових наказів, також направлені заяви по винесеним наказам у виконавчі служби, але є домоволодіння, як на Лісках, так і на мікрорайоні Слобідка, де громадяни, які мають 3-х та більше поверхові будинки і називаються не хостелом, готелем, а просто домівкою, де прописані одна – дві особи, навідріз відмовляються встановлювати вузли обліку, при цьому маючи заборгованість за водопостачання та водовідведення. 
КП «Бердянськводоканал»БМР  наголошує, що наразі процедура встановлення та повірки лічильника  більш лояльна, але не всі абоненти взяли це до уваги.

Нажаль, керівнику КП «Бердянськводоканал» БМР довелось констатувати, що починається  боротьба з боржниками, як з фізичними, так і юридичними особами, принаймні будуть вводитись обмеження на водопостачання боржникам, адже заздалегідь надсилались попередження, та пропонується реструктуризація заборгованості. 

Під час рейду 28.04.2021 було виявлено несанкціоноване підключення до мереж водопостачання з подальшим зверненням до правоохоронних органів.

КП «Бердянськводоканал» радить прийняти інформацію до уваги та погасити заборгованість за надані послуги. 

Всіх охочих повідомити про факти несанкціонованих підключень до мереж водопостачання та водовідведення, просимо звертатись до директора КП «Бердянськводоканал»

 

Поділитися цією новиною:

Останні новини: