На підставі Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг №1343 від 02.11.2017 «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 16.06.2016 № 1141» (офіційно опубліковано в газеті «Урядовий кур'єр», 16.12 2017, № 238 ) і №1344 від 02.11.2017 «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 26.11.2015 № 2868» (офіційно опубліковано в газеті «Урядовий кур'єр», 28.11.2017, № 224), з 1 січня 2018 року із тарифів була виключена вартість опломбування / розпломбування водомірних вузлів і корінних вентилів.

Послуги з опломбування та розпломбування тепер виконуються за кошти споживачів і оплачуються окремо згідно калькуляції реєстру вартості платних послуг при проведенні інших, крім ліцензованих видів діяльності, які надають підрозділи КП «Бердянськводоканал» БМР.

Поточну вартість послуг по опломбування / розпломбування можна уточнити тут

Оформлення заявки на розпломбування

Заявку на розпломбування засобу вимірювальної техніки можна оформити в Сервісному центрі підприємства (каб.№18), за адресою пр-т Східний, 97 або за телефонами: 3-40-54, 3-63-29, +38 (050 ) 40-03-992

Оформлення заявки на опломбування (в багатоквартирних будинках)

У відповідності  до вимог розділу III Порядку прийняття приладу обліку на обонентський облік, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12.10.2018р. №270, для прийняття на абонентський облік вузла розподільного обліку, Споживач зобов'язаний звернутись в КП «Бердянськводоканал» БМР з письмовою заявою про прийняття вузла розподільчого обліку на абонентський облік з відповідним переліком документів:

  1. Копія документа, що підтверджує право власності на приміщення.
Увага!
  • Заяву підписує власник приміщення або його представник (довірена особа).
  • В разі, якщо заяву підписує Представник, до заяви додається документ, що підтверджує його повноваження (наприклад, довіреність, та копія документу, що посвідчує особистість представника з копією довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (індентифікаційний код).
  • Якщо заяву підписує власник приміщення — власник зобов'язаний пред'явити Сервісному центру будь-який документ, що посвідчує свою особистість. Копії не вимагаються, лише оригінал для огляду.
  • Квітанція про сплату грошових коштів за послуги з опломбування водомірного вузла надається інспектору КП «Бердянськводоканал» БМР при безпосередньому візиті для виконання заяви.
  • Вартість платних послуг можна оплатити готівкою в касі КП «Бердянськводоканал» БМР або готівковими чи безготівковіми грошовими коштами в будь-якій банківській установі на поточний банківський рахунок КП «Бердянськводоканал» БМР

Оформлення заявки на опломбування (в приватних секторах)

У відповідності до вимог розділів II і III Порядку прийняття приладу обліку на абонентський облік, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12.10.2018 р. №270, для прийняття на абонентський облік вузла комерційного або розподільчого обліку, Споживач зобов'язаний звернутись в КП «Бердянськводоканал» БМР з письмовою заявою про прийняття вузла комерційного або розподільчого обліку на абонентський облік з відповідним переліком документів, а саме:

  1. Копія документа, що підтверджує право власності на будівлю;
  2. Копія проектної документації на встановлення вузла обліку (оригінал для огляду)
Вузол комерційного обліку
— це вузол обліку, що забезпечує загальний облік споживання відповідної комунальної послуги в будівлі, її частині (під'їзді), обладнаній окремим інженерним вводом.
Вузол розподільного обліку
— це вузол обліку, що забезпечує індивідуальний облік споживання відповідної комунальної послуги в будівлях, де налічуються два та більше споживачів.
Увага!
  • Заяву підписує власник приміщення або його представник (довірена особа).
  • В разі, якщо заяву підписує Представник, до заяви додається документ, що підтверджує його повноваження (наприклад, довіреність та копія документу, що посвідчує особистість представника з копією довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (індентифікаційний код).
  • Якщо заяву підписує власник приміщення — власник зобов'язаний пред'явити Сервісному центру будь-який документ, що посвідчує свою особистість. Копії не вимагаються, лише оригінал для огляду.
  • Квітанція про сплату грошових коштів за послуги з опломбування водомірного вузла додається до заяви в оригіналі або надається інспектору КП «Бердянськводоканал» БМР при безпосередньому візиті для виконання заяви.
  • Вартість платних послуг можна оплатити готівкою в касі КП «Бердянськводоканал» БМР або готівковими чи безготівковіми грошовими коштами в будь-якій банківській установі на поточний банківський рахунок КП «Бердянськводоканал» БМР
Адреса Сервісного центру:
71112, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, пр-т Східний, 97, каб. №18 (від прохідної ліворуч)
Режим роботи:
Пн-Чт — 7:30–16:30
Пт — 7:30–15:30
Перерва — 11:30–12:18
Сб-Нд — Вихідні