Способи передачі показань

  1. По телефону

    3-51-95, 3-43-00 (цілодобово)
    3-63-29 у робочий час (Пн–Чт з 7-30 до 16-30, Пт з 7-30 до 15-30, перерва с 11-30 до 12-20)

    Важливо!!!
    При передачі показань водоміра(ів) вказуйте особовий рахунок, адресу та ПІБ.
  2. Через особистий кабінет

    Найпростіший і швидкий спосіб передати поточні показання лічильників води. Після входу в особистий кабінет, залишається лише ввести поточні показання лічильника(ів) води і натиснути кнопку «зберегти».

    Примітка:
    • Для реєстрації в особистому кабінеті перейдіть за цим посиланням та заповніть необхідні данні.
    • Показання в особистому кабінеті можна подати в будь-який день місяця
    • В особистому кабінеті заблокована можливість передавати показання по загальним і транзитним лічильникам води. Для таких водомірів краще передавати показання в інший спосіб, оскільки розподіл обсягів спожитої води проводиться контролером в індивідуальному порядку.
    • З усіх питань щодо особистого кабінету ви можете звернутися до адміністратора сайту (написати адміністратору сайту)

    Приклад передачі показань через особистий кабінет:

 

Показання водомірів потрібно передавати щомісяця!

КП «Бердянськводоканал» БМР повідомляє, що відповідно до чинного законодавства, а саме Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» від 22.06.2017г, а також «Правил користування системами водопостачання та водовідведення населених пунктів України», затверджених наказом міністерства з питань ЖКГ України №190 від 27.06.2008г., абонент зобов'язаний щомісяця передавати показання, а контролер, не рідше одного разу на рік, перевіряти правильність знімання споживачем показань і стан приладу обліку (опломбування, показання, розрахунковий механізм і ін.).

Якщо показання не передавати

У тому випадку, якщо абонент не передає показання особистого водоміра або не допускає контролера до водоміра для зняття показань, нарахування перші три місяці проводяться із розрахунку середньодобового водоспоживання за попередні 12 місяців, а після закінчення тримісячного терміну, за нормами водоспоживання.

Для відновлення плати за фактичними показниками абоненту необхідно надати контролеру доступ до приладу обліку. Для цього потрібно залишити заявку на виклик контролера для складання акта контрольного знімання. При відсутності порушень та наявності заяви на перерахунок від абонента, буде виконаний перерахунок і відновлено нарахування по показанням водоміра.

Заявки для складання акта приймаються за телефонами 3-40-54, 050-400-39-92, а також в Сервісному центрі за адресою: м. Бердянськ, пр. Східний, 97, кабінет №18. (позачергово)

Надалі для нарахування за фактично спожиті послуги, абоненту необхідно передавати показання водоміра щомісячно в будь-який день поточного місяця, з 1 до 30(31) число, будь-яким зручним способом (Детальніше >)

Увага! Щоб зробити перерахунок...

Якщо нарахування в попередньому місяці були виконані на показання БІЛЬШЕ, НІЖ ви передавали В ПОТОЧНОМУ МІСЯЦІ, то щоб виконати перерахунок, необхідно викликати контролера для складання акту обстеження, потім звернутися в Сервісний центр КП «Бердянськводоканал» БГС (кабінет №18) та оформити заяву на перерахунок. При собі в обов'язковому порядку мати документ, що посвідчує особу, а також акт обстеження, складений контролером.

Заявки для складання акта приймаються за телефонами 3-40-54, 050-400-39-92, а також в Сервісному центрі за адресою: м. Бердянськ, пр. Східний, 97, кабінет №18.

Надалі, для нарахування за фактично спожиті послуги, Вам необхідно передавати показання водоміра щомісячно в будь-який день поточного місяця, з 1 до 30(31) число, будь-яким зручним способом: (Детальніше >)