Способи передачі показань

По телефону

+38 (093) 170-01-02,  6-02-70 (цілодобово)
3-63-29 у робочий час (Пн–Чт з 7-30 до 16-30, Пт з 7-30 до 15-30, перерва с 11-30 до 12-20)

або SMS на номер +38 (093) 177-01-02

Важливо!!!
При передачі показань водоміра(ів) вказуйте особовий рахунок, адресу та ПІБ.
Через особистий кабінет

Найпростіший і швидкий спосіб передати поточні показання лічильників води. Після входу в особистий кабінет, залишається лише ввести поточні показання лічильника(ів) води і натиснути кнопку «зберегти».

Примітка:
  • Для реєстрації в особистому кабінеті перейдіть за цим посиланням та заповніть необхідні данні.
  • Показання в особистому кабінеті можна подати в будь-який день місяця
  • В особистому кабінеті заблокована можливість передавати показання по загальним і транзитним лічильникам води. Для таких водомірів краще передавати показання в інший спосіб, оскільки розподіл обсягів спожитої води проводиться контролером в індивідуальному порядку.
  • З усіх питань щодо особистого кабінету ви можете звернутися до адміністратора сайту (написати адміністратору сайту)

Приклад передачі показань через особистий кабінет:

Через чат-бот в Telegram

Передавати дані за спожиту воду стає зручніше і простіше. База Бердянського водоканалу внесена в єдиний для українських комунальних підприємств чат-бот gkh.in.ua в месенджері Телеграм, де можна передавати показання лічильників води.

Для реєстрації в чат-боті треба слідувати інструкції, яку виводить на екран програма:

  1. Зайти в бот можна по активному посиланню vodabrd.com.ua/telegram або відсканувавши QR-код, вказаний нижче.

  2. Чат-бот запускається, коли ви натискаєте кнопку start і поділитися номером.

  3. Потім ви вибираєте мову і формат спілкування. За замовчуванням «робот» буде переписуватися з вами від імені співробітника комунального підприємства. Але ви можете вибрати і іншого запропонованого персонажа.

  4. Потім треба послідовно ввести місто, вулицю, будинок і квартиру (якщо живете в багатоповерхівці). Після кожного кроку вам треба підтверджувати введені дані. Таким чином, вам дається можливість перевірити їх кілька разів.

  5. Після підтвердження адреси вам запропонують вибрати постачальників комунальних послуг, закріплених за адресою. Для Бердянська це - КП "Бердянськводоканал".

  6. Останній крок реєстрації — введення номера особового рахунку.

Після ідентифікації адреси, бот запропонує вам кілька варіантів дій:

  • передати показання
  • показати взаєморозрахунки
  • видалити адресу

Є ще дві кнопки: назад і додому. Перша повертає на один крок назад, друга - повертає з будь-якого місця спілкування на місце вибору домоволодіння.

Варто звернути увагу на деякі особливості чат-бота.
  • Доступ надається для акаунтів, зареєстровані на діючий телефонний номер національних операторів зв'язку України.
  • Якщо обліковий запис зареєстрований на телефон, який вже є в базі водоканалу, бот відразу запропонує адреса для реєстрації, який пов'язані з вашим номером.
  • У чат боті можна зареєструвати декілька адрес і розрахункових рахунків, якщо у вас є більше одного домоволодіння. І в подальшому передавати дані і відстежувати стан рахунків в одній програмі.
  • До слова, gkh.in.ua - єдиний для українських комунальних підприємств чат-бот. Таким чином, якщо у вас є нерухомість по Україні, ви можете скористатися ботом для передачі даних за воду і іншим водоканалам. Головне, щоб підприємство було підключено до єдиної бази бота.
Через чат-бот в Viber

З лютого 2020 року працює чат-бот в Viber, через який можна передати показання лічильників води. Також чат-бот дозволяє переглянути поточний баланс за вашим особовим рахунком.

Підключення та налаштування чат-бота Viber

  1.  Встановіть програму Viber, якщо цього ще не зробили
     
  2. Перейдіть за посиланням vodabrd.com.ua/viber (якщо читаєте цю статтю зі смартвону), або відскануйте QR-код нижче (в Viber є свій сканер QR-кодів, який можна запустити через меню програми).

     

  3. Для початку налаштування чат-бота відправте будь-яке повідомлення йому — в результаті бот попросить вказати ваш мобільний номер телефону. Натискаємо "додати мобільний номер" (номер також можна ввести вручну)
     
  4. Щоб додати адресу вибираємо "додати домоволодіння". І слідуючи підказкам послідовно вводимо місто, вулицю, будинок і квартиру. Після кожного кроку треба підтверджувати введені дані. Таким чином, вам дається можливість перевірити їх кілька разів, а в кінці перевірити ще раз повну адресу.

  5. Після підтвердження адреси вам запропонують вибрати постачальників комунальних послуг, які закріплені за адресою. Для Бердянська це — КП “Бердянськводоканал” БМР.
     
  6. Останній крок реєстрації — вказівка особового рахунку.
     

У чат-боті для передачі показань потрібно вибрати зі списку домоволодіння, за яким хочете передати показання. Натиснути "Передати показання" і вказати поточні показання лічильника в форматі 0000 m3. Якщо за цим домоволодінням зафіксовано два лічильника або більше, то показання за цими приладами передаються послідовно згідно підказок чат-бота.

Варто звернути увагу на деякі особливості чат-бота:
  • Доступ надається для акаунтів в Viber, які зареєстровані на діючі телефоні номери національних операторів зв'язку України.
  • Якщо обліковий запис зареєстрований на телефон, який вже є в базі водоканалу, бот відразу запропонує адресу для реєстрації, яка пов'язана з вашим номером.
  • У чат-бот можна додати декілька адрес, якщо у вас кілька домовладінь. Та надалі передавати данні та відслідковувати стан рахунків в одній програмі.
  • До слова, gkh.in.ua - єдиний для українських комунальних підприємств чат-бот. Таким чином, якщо у вас є нерухомість по Україні, ви можете скористатися ботом для передачі даних за воду і іншим водоканалам. Головне, щоб підприємство було підключено до єдиної бази бота.

 

Показання водомірів потрібно передавати щомісяця!

КП «Бердянськводоканал» БМР повідомляє, що відповідно до чинного законодавства, а саме Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» від 22.06.2017г, а також «Правил користування системами водопостачання та водовідведення населених пунктів України», затверджених наказом міністерства з питань ЖКГ України №190 від 27.06.2008г., абонент зобов'язаний щомісяця передавати показання, а контролер, не рідше одного разу на рік, перевіряти правильність знімання споживачем показань і стан приладу обліку (опломбування, показання, розрахунковий механізм і ін.).

Якщо показання не передавати

У тому випадку, якщо абонент не передає показання особистого водоміра або не допускає контролера до водоміра для зняття показань, нарахування перші три місяці проводяться із розрахунку середньодобового водоспоживання за попередні 12 місяців, а після закінчення тримісячного терміну, за нормами водоспоживання.

Для відновлення плати за фактичними показниками абоненту необхідно надати контролеру доступ до приладу обліку. Для цього потрібно залишити заявку на виклик контролера для складання акта контрольного знімання. При відсутності порушень та наявності заяви на перерахунок від абонента, буде виконаний перерахунок і відновлено нарахування по показанням водоміра.

Увага! На період дії карантину перерахунок буде тимчасово проводитися на підставі фото водоміра.

Для відновлення розрахунків за показаннями водоміра, Вам необхідно направити на електронну пошту abon.vodokanal.brd@gmail.com  або почтою за адресопо адресою: пр. Східний, 97  заяву на перерахунок і фото вашого лічильника води, на якому чітко видно цілістність опломбування, індикатор і показання лічильника.

Заявки для складання акта приймаються за телефонами 3-40-54, 050-400-39-92, а також в Сервісному центрі за адресою: м. Бердянськ, пр. Східний, 97, кабінет №18. (позачергово)

Надалі для нарахування за фактично спожиті послуги, абоненту необхідно передавати показання водоміра щомісячно з 15 до 30(31) число (детальніше >), будь-яким зручним способом.

Увага! Щоб зробити перерахунок...

Якщо нарахування в попередньому місяці були виконані на показання БІЛЬШЕ, НІЖ ви передавали В ПОТОЧНОМУ МІСЯЦІ, то щоб виконати перерахунок, необхідно викликати контролера для складання акту обстеження, потім звернутися в Сервісний центр КП «Бердянськводоканал» БГС (кабінет №18) та оформити заяву на перерахунок. При собі в обов'язковому порядку мати документ, що посвідчує особу, а також акт обстеження, складений контролером.

Заявки для складання акта приймаються за телефонами 3-40-54, 050-400-39-92, а також в Сервісному центрі за адресою: м. Бердянськ, пр. Східний, 97, кабінет №18.

Увага! На період дії карантину перерахунок буде тимчасово проводитися на підставі фото водоміра.

Для відновлення розрахунків за показаннями водоміра, Вам необхідно направити на електронну пошту abon.vodokanal.brd@gmail.com  або почтою за адресопо адресою: пр. Східний, 97  заяву на перерахунок і фото вашого лічильника води, на якому чітко видно цілістність опломбування, індикатор і показання лічильника.

Надалі, для нарахування за фактично спожиті послуги, Вам необхідно передавати показання водоміра щомісячно з 15 до 30(31) число (детальніше >), будь-яким зручним способом.